Dag 12 Grangeville - Missoula - Reisverslag uit Missoula, Verenigde Staten van Guy - WaarBenJij.nu Dag 12 Grangeville - Missoula - Reisverslag uit Missoula, Verenigde Staten van Guy - WaarBenJij.nu

Dag 12 Grangeville - Missoula

Door: Guy

Blijf op de hoogte en volg Guy

27 Juni 2014 | Verenigde Staten, Missoula

De dag begon voor mij erg vroeg. Na maar een paar uur geslapen te hebben en liggen draaien keek ik op m'n telefoon hoe laat het was. Mijn telefoon gaf aan 0445. En ik kon niet meer in slaap komen. Daarnaast was het op de kamer ook nog erg warm, terwijl het raam openstond.
Na wat op de iPad te hebben gezeten en liggen twijfelen of ik uit bed zou gaan besloot ik om 0600 om mezelf aan te kleden en naar beneden te gaan.
Eenmaal aangekomen in de lobby zaten er al een aantal (vroege) Amerikanen aan hun ontbijt.
Na een klein praatje met de vrouw achter de balie besloot ik om een koffie te tappen en naar buiten te gaan. Het weer was helaas niet zo goed als gisteren, zwaar bewolkt en het miezerde.
Na m'n kop koffie besloot ik om de lobby weer even in te gaan en plaats te nemen in de 'nice and cozy' huiskamer bij de openhaard (die niet aan stond hoor)
Na kop koffie nummer 2 stond Martijn naast me, die me al uit de kamer hoorde gaan. Kop koffie nummer 3. Rond 0715, de tijd dat m'n wekker af ging, zijn we naar boven gegaan. Het bleek dat de rest ook een slechte nacht had gehad.
Na douchen en aangekleed te zijn gingen de vrouwen ontbijten in het hotel en Martijn en ik gingen naar de overkant van het hotel waar Subway zat, en hebben een heerlijk zelf samengesteld stokbrood gegeten.

Na het ontbijt begon de lange autorit van 4,5 uur langs route 12.
Deze route loopt langs Clearwater River. Een interstate die dwars door de bergen loopt met aan weerskanten bossen. Helaas was het weer slechter geworden en regende het de hele tijd.
We hebben een paar keer een stop gemaakt onderweg om wat foto's te maken, maar het merendeel hebben we doorgereden richting de staat Montana.
In de staat Montana is het een uur later dan in Idaho, dus verloren we een uur.
Veel heb ik helaas niet gezien onderweg omdat ik vaak tussendoor in slaap viel.

Na eindelijk in het hotel aan gekomen te zijn hebben we even snel de koffers in de kamer gezet en gekeken in de omgeving waar wat lekkers te eten was.
Al snel kwamen we op het (bekende) burger restaurant Fuddruckers, waar je zelf je eigen hamburger kan samenstellen.
Voor wie nieuwsgierig is http://www.fuddruckers.com/
En echt, hamburgers van 1 lbs (ongeveer 450gr) is het grootste wat je er kan krijgen.
En alles wordt daar ter plekke vers klaar gemaakt. Je kiest je 'thema' van je hamburger (vaak soort burger en broodje) en als ie klaar is word je naam omgeroepen en kan je hem ophalen bij de counter.
Daarnaast staan een stuk of 8 schalen met verse ingrediënten die je op je broodje burger kan doen, zoals sla, tomaten, ui-ringen, pepers, komkommer etc. En dan denk je dat je klaar bent....nee dan heb je ook nog sauzen waar je uit kan kiezen, tomaten ketchup, mayonaise, warme cheddar kaas, frietsaus.
En het was echt smullen!
Daarna gingen Martijn en Caressa nog even langs de Starbucks (Drive through) voor een kop koffie en daarna zijn we voldaan weer vertrokken naar het hotel.

Na het eten even de gelegenheid te hebben gegeven om te laten zakken, besloten we om nog even in de hottub te gaan.
Nu gaan we lekker slapen, en hopen dat we een betere nachtrust hebben dan afgelopen nacht.

Lieve groetjes,
Guy & Caressa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Missoula

Guy

Ons reisverslag door alle staten van Amerika

Actief sinds 27 Juni 2014
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 8826

Voorgaande reizen:

10 Maart 2016 - 31 Maart 2016

Californië - Nevada - Arizona - Californië

01 Juni 2015 - 21 Juni 2015

Een nieuwe vakantie, nieuwe staten

16 Juni 2014 - 08 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: