Dag 3 - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Guy - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Guy - WaarBenJij.nu

Dag 3

Blijf op de hoogte en volg Guy

04 Juni 2015 | Verenigde Staten, Atlanta

Al vrij vroeg in de ochtend werd ik wakker. Alvorens ik op m'n telefoon keek was het al 0700. Af en aan weer in slaap gevallen tot de wekker om 0900 af ging.

We besloten om het rustig aan te gaan doen. Het enige wat op het programma stond was de autorit van Charlotte naar Atlanta toe.

Na het douchen, aankleden de koffers weer in de auto hebben geladen zijn we op zoek gegaan naar een Walmart waar we voor onderweg ons ontbijt en lunch konden kopen.
Ik sta elke keer weer versteld hoe groot en divers zo'n Walmart is. Wat je je ook maar kan bedenken aan etenswaren, kleding, speelgoed noem maar op of ze hebben het daar. Het woord supermarkt schiet te kort aan hoe groot het is.
De auto volgeladen met proviant en we konden op weg.
Omdat we niet aan één stuk wilde rijden hadden we wat bezichtigingen opgezocht wat in de buurt lag.
We kwamen uit bij 2 State Parken:

- Kings Mountain National Military Park (heeft een mooie geschiedenis tijdens de Amerikaanse Onafhankelijkheidsoorlog)
- Lake Hartwell (hebben 0.75 mijl gewandeld in de bossen)

Het was wel even lekker om onderweg ook even de benen te kunnen strekken.
Aangezien we pas laat in Atlanta aan zouden komen hebben we onderweg wat gegeten bij Wendy's (een restaurant keten). En dat was maar goed ook want aangekomen in het hotel hadden we er ook geen puf meer voor om nog eens de auto in te gaan om een restaurantje te zoeken.

• 04 Juni 2015 - 21:35

Niels Ronhaar:

Guy, Mooi verslag en mooi begin van de reis! Geniet ervan met z`n allen ik kijk uit naar je volgende dagverslagen. Groeten Niels.

• 05 Juni 2015 - 12:31

Martine:

Hoi Guy en Caressa!

Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Caressa! Maak er een verschrikkelijke mooie en gezellige dag van en geniet van jullie reis!

Zodra jullie terug zijn moeten we de verjaardag nog ff goed vieren met een feestje hopelijk een BBQ en veel gezelligheid.

Nog een hele fijne vakantie en nogmaals Van Harte, Caressa!!!

Veel liefs,

Martine