Dag 13, vrijdag 12 juni : Van alles wat - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Guy - WaarBenJij.nu Dag 13, vrijdag 12 juni : Van alles wat - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Guy - WaarBenJij.nu

Dag 13, vrijdag 12 juni : Van alles wat

Door: Guy

Blijf op de hoogte en volg Guy

14 Juni 2015 | Verenigde Staten, Nashville

Vandaag wilde we gaan wandelen in hetzelfde park waar we eergisteren waren maar dan de wandelroute langs het (grote) meer.
De lucht zag er al donker uit toen we aankwamen, maar besloten de gok toch te nemen.
De auto geparkeerd en begonnen met lopen. We kwamen bij een bruggetje en bleven daar even staan om te kijken of er wat Wild Life te zien was. We zagen een blauw vogeltje die naar visjes aan het happen was. We zagen ook een kleine schildpad en een 'kleine' water slang.

Toen begon het gedonder al en het begon langzamerhand steeds harder te regenen.
Gelukkig was aan de andere kant van de brug een huisje, wat weliswaar dicht was, maar we konden schuilen op de veranda. Er stonden ook een vijftal schommelstoelen dus daar zijn we dan even op gaan zitten tot de regen enigszins voorbij was.
We hadden een minuut of 10 verder gelopen toen het weer begon te regenen.
Toen begonnen we te twijfelen of we nog wel door zouden gaan lopen. Het was nog een behoorlijk stuk om het meer en als we elke keer moeten stoppen om te schuilen dan zou het wel uren kunnen duren.
Dus we besloten om terug te lopen naar de auto en terug te gaan naar het hotel.
Aangekomen in het hotel zijn Cares, Jessica en Martijn even gaan afkoelen in het zwembad en heb ik een powernap gedaan van 1,5 uur.

Voordat we Nashville weer ingingen om de stad 's avonds mee te maken zijn we nog even een hapje wezen eten in het restaurant waar we eerder ook hadden gegeten.
Ik had heerlijke malse spare ribs. Je hoefde je vork en mes er maar in te zetten of ze gleden al van het bot af zo mals dat ze waren. Als bijgerecht had ik een Garden Salade met blauwe kaas dressing en een bakje met mais overgoten met gesmolten boter.Verrukkelijk! Caressa had een rijk gevulde salade. Een toetje paste er niet meer bij.

Daarna zijn we Nashville gegaan en de stad 's avond van dichtbij gaan kijken.
Caressa en Jessica hebben de hele vakantie al over een karaoke bar, dus die zijn we gaan opzoeken. De eerste die we vonden was wel erg groot en erg druk.
De 2e was een cafe boven op de 2e etage (1e etage is trouwens hier in Amerika gewoon begane grond)
Caressa had een beetje plankenkoorts gekregen maar Jessica trok zich er geen reet van aan en schreef zich in met het nummer "working from 9 to 5" van Dolly Parton, en ze deed het nog goed en leuk ook.
Daarna zijn we nog even naar een giftshop geweest en een lekker ijsje gegeten. Blij toe dat ik maar een 'scoup' genomen had want 1 scoup in Amerika zijn er 2 in Nederland haha.

Daarna zijn we weer richting de parkeer garage gelopen en met een half uur waren we weer terug in het hotel.
De laatste dag/avond in Nashville hebben we goed afgesloten! Een geweldige mooie stad waar ik zeker weten nog een keer terug wil komen.