Dag 6: Vrijdag 5 juni "Verjaardag van Caressa" - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Guy - WaarBenJij.nu Dag 6: Vrijdag 5 juni "Verjaardag van Caressa" - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Guy - WaarBenJij.nu

Dag 6: Vrijdag 5 juni "Verjaardag van Caressa"

Door: Guy

Blijf op de hoogte en volg Guy

07 Juni 2015 | Verenigde Staten, Atlanta

Happy birthday to you, happy birthday you, happy birthday dear Caressa, happy birthday to you.

5 juni, Caressa is 29 jaar geworden!!
Jessica en Martijn hadden vanuit Nederland slingers meegenomen en zo konden we de hotelkamer nog wat feestelijk versieren.
We hebben ontbeten waar Martijn en ik 1,5 jaar hebben ontbeten tijdens ons werkbezoek in Atlanta, namelijk Landmark Diner. Een diner waar je 24/7 kan eten.
Heerlijke French toast gegeten met bacon en Caressa had een vegetarische omelet.

Na het ontbijt zijn we naar Sweetwater Creek State Park gereden om te wandelen. Dat is een gebied waar je namelijk de kans hebt om slangen tegen te komen in het wild, en Martijn wilde kijken of we geluk hadden. We hadden gekozen voor een 'trail' van 1,5 mile.
Ik moet zeggen de nationale/staats parken goed geregeld zijn. Er is altijd wel een visitors center waar je informatie kan krijgen en toiletten.
Het was alleen ontzettend warm. Ik denk dat het zo rond de 30 graden was. Dus onze rugzakken waren goed gevuld met flesjes water.
We hebben inderdaad 2 slangen gezien en verder wat hagedisjes. Op een gegeven moment was Cares er klaar mee omdat ze bijna bij elk holletje in de grond dacht dat er een slang in zat. En omdat een groot gedeelte ook langs de waterkant liep en je over en tussen rotsen moest klauteren wilde ze niet verrast worden dat er ineens onder een rots een slang zou opduiken.
Nadat we klaar waren met de wandelroute zijn we weer terug naar de auto gelopen. Totaal hebben we iets van 4 uur gelopen.

Terug in het hotel hebben we ons zelf even opgefrist en bijgekomen en het adres opgezocht van Fuddruckers (ook een bekend Amerikaans voedselketen)
Je besteld een (basis) hamburger, al dan niet aangevuld met bepaalde stijl, en naderhand kan je die zelf helemaal zelf beleggen met ui-ringen, tomaat etc en allerlei sauzen. Heerlijk.

Na het eten gingen we bowlen voor Cares d'r verjaardag. En ik verwachtte gewoon een bowling zoals we die ook in Nederland kennen, maar dit was een enorm enorm Entertainment hal, waar je dus naast bowlen ook kon poolen en jezelf kon vermaken op de speelautomaten. En als je tussen al het spelen door nou trek krijgt? Dan is er een indoor pizza.
Bij de kassa kregen we te horen dat er een wachttijd was van ongeveer 40 minuten, wat later weer bijgesteld werd naar 20 en na ongeveer 15 minuten wachten waren we al aan de beurt.
Ook tijdens het bowlen kon je van alles en nog wat bestellen. Maar we hebben het bij de drankjes gehouden.

Na een mooie verjaardag van Caressa zijn we gaan slapen. Dit was onze laatste dag in Atlanta.