Dag 10 Dinsdag 9 juni: Van Memphis naar Nashville - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Guy - WaarBenJij.nu Dag 10 Dinsdag 9 juni: Van Memphis naar Nashville - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Guy - WaarBenJij.nu

Dag 10 Dinsdag 9 juni: Van Memphis naar Nashville

Blijf op de hoogte en volg Guy

13 Juni 2015 | Verenigde Staten, Nashville

Daar zijn we weer.

Vandaag stond een lange autorit op het programma van Memphis naar Nashville.
We hadden de avond van te voren gezien dat de staatsgrens naar Arkansas niet ver van ons vandaan lag. En we vonden het allemaal leuk om toch even in Arkansas te zijn geweest.
Dus toen we allemaal klaar waren en uitgecheckt hadden zijn we via Memphis River over gekruist en gegeten bij de Waffle House in Arkansas.

Na het ontbijt vervolgde we onze weg richting Nashville.
We stopte onderweg nog even bij Hatchie National Wildlife Refuge om even de benen te strekken. We zagen schildpadden en verder dikke grote wespen.

De reis naar Nashville duurde nog iets van 1,5 uur.
Toen we aankwamen bij het adres wat we in de Tom Tom hadden ingevoerd stond er geen hotel. We reden de weg terug en kwamen langs een hotel die erg leek op het plaatje wat in de reservering stond, en besloten om hier even te vragen of we wel juist zaten.
Wat bleek, het hotel was recent van naam verandert alleen hadden ze dit niet gemeld aan de gasten. We waren al blij dat we er waren.
Nadat we waren ingecheckt en de koffers naar de kamer hadden gebracht hadden we allemaal de behoefte om even af te koelen in het zwembad.
Daarna hebben we in de buurt gekeken wat ons lekker leek om te eten. En er zat een restaurant hier nog geen 5 minuten rijden vandaan wat we nog niet eerder hadden gehad.
Ik heb een heerlijke streak gegeten met aardappelpuree erbij. Verrukkelijk.

Daarna zijn we gaan slapen en was er weer een dag voorbij in Nashville.