Dag 21 Canmore - Banff (laatste dag) - Reisverslag uit Canmore, Canada van Guy - WaarBenJij.nu Dag 21 Canmore - Banff (laatste dag) - Reisverslag uit Canmore, Canada van Guy - WaarBenJij.nu

Dag 21 Canmore - Banff (laatste dag)

Door: Guy

Blijf op de hoogte en volg Guy

06 Juli 2014 | Canada, Canmore

Hoi allemaal,

Vandaag is de laatste dag van onze vakantie. Hij is alweer bijna voorbij.
We vinden het allemaal erg jammer dat het er op zit. De weken zijn voorbij gevlogen, zeker de laatste 1,5 week waarbij we van stad naar stad reden met alleen een overnachting en de volgende dag alweer vroeg op pad omdat het toch zeker minimaal 3 a 4 uur rijden was.

Vanochtend hadden we niks op de planning staan, een dag van alles mag en niks moet.
Dus lekker uitgeslapen tot 0830. En we hebben allemaal heerlijk geslapen.
Na rustig te zijn opgestaan zijn we gaan ontbijten bij een typisch Canadees 'restaurant', Tim Hortens.
Een lekkere bagel met cream cheese en een donut en een bak koffie.

Na het ontbijt richting het bekende (toeristische) plaatsje Banff.
Na een paar uur terug naar Canmore om wat op het terras te drinken en nog wat te lopen door de winkelstraat.
Terug in het hotel even omgekleed om de vakantie lekker af te sluiten in een restaurant.

Terug in het hotel de koffer opnieuw ingedeeld en ingepakt.
Bleek dat, op Caressa na, onze koffers te zwaar maren met een paar kilo.
Het 1 en ander in onze rugzak gedaan en geschoven tussen koffers en nu zitten we gelukkig allemaal op gewicht, dus daar kan het niet meer aan liggen.
Het enige nu nog is, is of we morgen wel of niet mee komen met het vliegtuig.

We gaan nu slapen en morgenochtend redelijk op tijd opstaan. Richting Calgary Airport rijden, auto afleveren, koffers inchecken en dan is het wachten geblazen.
We vertrekken om 15:30 lokale tijd.

Lieve groetjes,

Guy & Caressa